گلایه مدير هتل رستوران سنتی مظفر از عدم همکاری مسئولین شهری:

امید واریم که قبل از تعطیلی کامل هتل مظفر متولیان امر به داد مجموعه برسند .


یزدفردا :مدير هتل رستوران سنتی مظفر در گفتگو با خبرنگاریزدفردا اظهار داشت :هتل تازه تاسیس سنتی مظفر در تاریخ01 .02 .89 در حالی با حضور مسئولین محترم میراث فرهنگی افتتاح گردید که مجوز دو درب ورودی هتل توسط سازمان پارکها و فضای سبز صادر شده بود.


وی افزود:هرچند که انتظار میرفت مسئولین شهر جهت افزایش جذب گردشگری استان و نیز کمک به بهبودی فضای سبز و فضای فرهنگی در مناطق قدیمی و سنتی یزد ، با نگاه حمایتی  به این گونه مجموعه ها و نیز کمک در بهسازی پارک مجاور اقدام و همکاری نمايند.

مدير هتل رستوران سنتی مظفر با اشاره به اینکه  حاضر به همکاری در جهت بهسازی پارک و فضای سبز مجاور نيز بوده اند ، اظهار داشت : با توجه به تازه تاسيس بودن هتل و بدهی های کلان بانکی ، به علت وام های دريافتی جهت نوسازی بافت قديمی مجموعه و وضعيت نامناسب اقتصادی و کسادی بازار و به منظور جلوگيری از تعطيلی هتل که خود منجر به بيکاری چندين نفراز کارکنان هتل ميگردد ،متاسفانه دستوری از جانب شورای محترم اسلامی شهر مبنی بر مسدود نمودن درب ورودی هتل صادر شده است.

وی اظهار امید واری نمود که مسئولین استان با نگاه حمایتی به سرمایه گذاری در بافت تاریخی نگاه نمایند و گفت:ما شاهدیم که استاندار معزز و دیگر مسئولین با تمام توان سعی در جذب سرمایه گذار به استان دارند  و در آینده نه چندان دور نیز خبرها حکایت از همایش ویژه ای در این زمینه  دارد و انتظار این است که همراه با جذب سرمایه گذاران ،حمایت از سرمایه گذاری های صورت گرفته نیز در برنامه مسئولین قرار گیرد .

وی تاکید کرد :مشارکت بخش خصوصی بدون حمایت دولت قطعا یک خود کشی اقتصادی است که هم سرمایه گذار را نابود خواهد کرد و هم انگیزه سرمایه گذاری های آینده را  از بین  خواهد برد.

وی در پایان افزود: با توجه به پیگیری های مکرر هیچ جوابی از هیچ ارگانی از قبیل شورای شهر، سازمان ميراث فرهنگی،صنايع دستی و گردشگری، شهرداری و .... دریافت نشده و امید واریم که قبل از تعطیلی کامل هتل مظفر متولیان امر به داد مجموعه برسند .





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا